Boabele de cafea verde te pot ajuta să slăbeşti

Boabele de cafea verde te pot ajuta să slăbeşti

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

În cadrul studiul, care s-a desfăşurat pe o perioadă de 22 de săptămâni, oamenii de ştiinţă au descoperit că din cei 22 de participanţi, 16 bărbaţii şi femei, care erau supraponderali, au slăbit în medie 8 kilograme, deşi nu şi-au modificat dieta şi au făcut la fel de mult sport ca şi înainte.

O parte dintre participanţii la studiu au luat boabe de cafea verde sub formă de suplimente, iar ceilalţi au luat suplimente placebo.

,,Pe tot parcursul cercetării, participanţilor le-a fost monitorizat numărul total de calorii pe care le consumau zilnic. Noi considerăm că acidul clorogenic conţinut de boabele de cafea verde este cel care ajută în procesul de slăbire”, a precizat Joe Vinson, profesor de Chimie la Universitatea din Scranton, SUA.

În general, participanţii care au reuşit să slăbească au pierdut aproximativ 16% din ţesutul adipos şi 10,5% din greutatea corporală.

După cele 22 de săptămâni de studiu, nici unul dintre participanţi nu au raportat efecte secundare.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image