Ceaiul verde previne cancerul ovarian

Ceaiul verde previne cancerul ovarian

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

O singură ceaşcă de ceai, băută zilnic, reduce considerabil riscul instalării cancerului ovarian, arată un studiu efectuat de cercetătorii de la Institutul de Cercetare Medicală Queensland, Australia. Conform acestora, o cană cu ceai negru scade riscul instalării cancerului ovarian cu 10 la sută, în timp ce una de ceai verde îl micşorează cu 20 la sută. Cancerul ovarian este a cincea cauză a mortalităţii în cazul femeilor.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image