Consumul de cafea ar putea preveni cancerul hepatic

Consumul de cafea ar putea preveni cancerul hepatic

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Studiul a implicat analizarea atentă a 34 de cercetări ştiinţifice pe aceeaşi temă, adică aproximativ 25.000 de cazuri de cancer hepatic, şi fişele medicale ale altor 8 milioane de femei şi bărbaţi.

Concluzia? Persoanele care au băut cel puţin o ceaşcă de cafea zilnic erau mai puţin predispuse riscului de a fi diagnosticaţi cu cancer hepatic.

Concluziile prezentului studiu vin în completarea unei lucrări realizate de aceeaşi echipă de cercetare, în 2013, care susţinea că femeile care obişnuiesc să-şi înceapă ziua cu o cană de cafea sunt mai puţin predispuse la a dezvolta tumori maligne la nivelul uterului, în comparaţie cu acelea neconsumatoare de cafea.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image