Gravidele nu trebuie să consume deloc alcool

Gravidele nu trebuie să consume deloc alcool

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Este ştiut faptul că alcoolul consumat în timpul sarcinii poate cauza bebeluşilor vulnerabilitate la o serie de anomalii. Cel mai recent experiment efectuat de experţii de la Universitatea din California, San Diego (SUA), arată că în special în a doua jumătate a primului trimestru de sarcină riscurile sunt mai mari, alcoolul dăunând dezvoltării fătului.

Autorii studiului, coordonaţi de Christina Chambers, spun că acesta este primul studiu în care a fost examinată cantitatea, frecvenţa şi expunerea la alcool în perioada de graviditate.

În urma cercetătorilor, oamenii de ştiinţă au descoperit că nu există nicio cantitate limită de băutură alcoolizată pe care o pot consuma femeile, deoarece efectele produse de alcool variază de la un bebeluş la altul şi de la o femeie la altă femeie.

„Este important că nu am găsit un prag sigur pentru consumul de alcool la femeile însărcinate“, a declarat autorul studiului, Christina Chambers, specialist în pediatrie şi în medicina preventivă de familie.

„Nu toţi copiii ai căror mame au băut în perioada de graviditate prezintă aceleaşi caracteristici, deci sunt unii factori despre care noi nu ştim nimic“, a continuat omul de ştiinţă.

Prin urmare, mamele şi viitoarele mame care aşteaptă un copil nu trebuie să consume alcool, deoarece riscurile apar la orice cantitate şi fel de băutură tare.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image