Laptele scade riscul de diabet

Laptele scade riscul de diabet

Ultima actualizare:

    Lapte
Lapte

Cu cât consumaţi mai multe lactate, cu atât scade riscul de diabet, spun cercetătorii americani.

O componentă a laptelui ar putea reduce mult riscul de apariţie a bolii.

Acidul trans-palmitoleic, care se găseşte îndeosebi în produsele lactate, precum laptele, brânza, iaurtul şi untul, ar reduce riscul de a face diabet de tip 2, arată un studiu publicat în revista Annals of Internal Medicine. El a fost realizat de cercetători americani participanţi, timp de 20 de ani.

S-a constatat că persoanele care aveau cel mai ridicat nivel de acid trans-palmitoleic în sânge prezentau cel mai mic risc să dezvolte un diabet. Această constatare ar trebui susţinută de teste clinice în vederea elaborării unui demers terapeutic, dacă este posibil.

Potrivit autorului principal al studiului, acest acid are un efect protector deosebit de puternic, mai puternic decât celelalte mijloace pe care le ştim benefice împotriva diabetului. Acidul trans-palmitoleic nu este produs în mod natural de organism, trebuind să fie introdus în alimentaţia zilnică sau într-un regim special.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
sforait jpg
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
image
image