Odată cu vârsta creşte consumul de alcoool

Odată cu vârsta creşte consumul de alcoool

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Astfel, tinerii cu vârsta între 22 şi 39 de ani beau săptămânal 28 de pahare de alcool, comparativ cu persoanele trecute de 60 de ani, care servesc în aceeaşi perioadă 42 de pahare de alcool, arată un studiu efectuat de oamenii de ştiinţă americani de la Universitatea din Ohio.

Studiul a inclus 43.000 de participanţi, dintre care 10.000 de voluntari cu vâsta peste 60 de ani. „Explicaţia este pusă pe seama obişnuinţei“, a declarat Linda Ginzer, autoarea studiului.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image