Uleiul de peşte, elixir al tinereţii

Uleiul de peşte, elixir al tinereţii

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

În urma unor studii, cercetătorii americani îţi recomandă să consumi cel puţin două porţii de peşte gras pe săptămână, somon, macrou sau sardele.

Acizii graşi proveniţi din uleiul de peşte erau recunoscuţi pentru faptul că protejează inima de diverse afecţiuni. Recent, specialiştii de la Universitatea California din San Francisco, Statele Unite, au observat că aceşti acizi reduc apariţia ridurilor şi a unor boli mintale, dar şi oculare la vârste înaintate.

Se pare că acizii graşi, cunoscuţi şi sub denumirea de Omega-3, acţionează asupra tuturor tipurilor de celule din organism şi opresc îmbătrânirea lor.

Te-ar mai putea interesa:

6 alimente care te fac mai deştept

Totul despre grăsimile bune



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image