Renumitul diabetolog Nicolae Hâncu: Iaurtul reduce riscul de diabet

Renumitul diabetolog Nicolae Hâncu: Iaurtul reduce riscul de diabet

Ultima actualizare:
2 jpg jpeg

În urma unor studii, oamenii de ştiinţă de la Universitatea Cambridge au descoperit că un consum crescut de iaurt ne fereşte de diabet. Studiul EPIC-Interact, realizat pe 16.000 de persoane din opt ţări europene, a demonstrat că un consum mai mare de produse lactate fermentate (brânză, iaurt şi lapte) este asociat cu un risc de diabet tip 2 cu 12% mai mic.

Citeste mai multe AICI



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image