Sucul de sfeclă roşie scade tensiunea arterială

Sucul de sfeclă roşie scade tensiunea arterială

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Cercetătorii australieni au descoperit că sucul de sfeclă poate scădea tensiunea arterială imediat după consum.

Mai precis, în doar câteva ore se reduce presiunea arterială şi, deci, scade riscul de a suferi de complicaţii ale inimii care pot duce la deces.

„Este foarte promiţător rezultatul, mai ales că putem vedea efecte pozitive după doar o singură doză de suc“, a spus omul de ştiinţă Leah Coles, de la Institutul Baker pentru boli de inimă şi diabet din Melbourne, Australia.

Scăderea tensiunii s-a redus după doar şase ore de la consumul de suc de sfeclă. „Efectele pot fi şi mai spectaculoase pe termen lung, dacă se consumă câte un pahar cu suc de sfeclă în fiecare zi“, a adăugat specialistul australian.

Experţii consideră că beneficiile aduse de sfecla roşie asupra sănătăţii inimii se datorează concentraţiei de nitriţi.

Aceştia sunt convertiţi în organism în oxid nitric, cel care este responsabil cu relaxarea vaselor de sânge şi apoi de dilatarea lor. Acest lucru uşurează circulaţia fluxului de sânge şi scade tensiunea din artere.

Concluziile cercetării au fost publicate în Jurnalul de Nutriţie.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image