Suplimentele alimentare nu previn cancerul de prostată

Suplimentele alimentare nu previn cancerul de prostată

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Un studiu recent al specialiştilor canadieni de la Universitatea Health Network din Toronto contrazice această ipoteză. Astfel, suplimentele cu vitamina E, cu soia şi cu seleniu luate zilnic, timp de trei ani, nu ajută la prevenirea cancerului de prostată la bărbaţii din grupa de risc. În cadrul cercetării, au fost urmăriţi 303 de bărbaţi, dintre care unii au luat un medicament placebo, iar ceilalţi au luat suplimente de soia (40 g), vitamina E (800 U) şi seleniu (0,2 g - o doză de patru ori mai mare în comparaţie cu cea recomandată). Toţi subiecţii aveau înainte de cercetare leziuni precanceroase, lucru ce i-a expus unui risc mai mare de a face cancer de prostată. La finalul studiului, numărul celor care au făcut boala a fost apropape identic în ambele grupe.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image