Un pahar de lapte pe zi ţine creierul în formă

Un pahar de lapte pe zi ţine creierul în formă

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Mai mult, persoanele care au o dietă bogată în lactate, precum iaurtul, brânza şi chiar îngheţata cu mult lapte pot avea parte de aceleaşi beneficii.

Cercetarea a fost realizată pe 972 de femei şi bărbaţi, care au completat un formular cu întrebări legate de obiceiurile lor alimentare şi frecvenţa cu care consumau lactate.

Rezultatele studiului, publicat în Jurnalul Internaţional de Lactate, au arătat că persoanele care consumă de cel puţin şase ori pe săptămână astfel de produse pot avea un scor mai ridicat la testele de memorie decât cele care le consumă mai rar.

,,Noile beneficii ale sănătăţii creierului ar trebui să fie un motiv în plus pentru care este indicat să începem fiecare zi cu o porţie de lactate cu un conţinut scăzut de grăsimi”, au precizat cercetătorii de la Universitatea din Maine, SUA.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image