Ciocolata, tratament împotriva bolilor cardiovasculare

Ciocolata, tratament împotriva bolilor cardiovasculare

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Cercetătorii de la Universitatea Monash din Melbourne au efectuat un studiu pe un eşantion de peste 2000 de australieni.

Rezultatele studiului arată că persoanele care au consumat în mod regulat, timp de 10 ani, ciocolata cu cel puţin 70% cacao şi-au redus considerabil riscul de a suferi de boli cardiovasculare, precum infarct miocardic sau angină pectorală.

Beneficiile ciocolatei se datorează polifenolilor din compoziţia acesteia, antioxidanţi naturali puternici care limitează stresul şi reduc riscurile afecţiunilor cardiovasculare, cancerelor şi altor maladii cronice.

În urma descoperirilor, cercetătorii afirmă că ciocolata neagră ar putea oferi o alternativă sau o completare a terapiilor medicamentoase în cazul persoanele care prezintă un risc ridicat de maladie cardiovasculară.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image