Iată de ce afecţiuni te fereşte consumul de legume verzi!

Iată de ce afecţiuni te fereşte consumul de legume verzi!

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Legumele crucifere, precum varza, broccoli şi varza de Bruxelles conţin o serie de nutrienţi importanţi, precum fibre, folaţi şi carotenoizi, care ajută organismul să lupte împotriva cancerului de colon, de sân sau pulmonar.

În plus, într-un studiu recent se arată că broccoli conţine o substanţă, numită sulforafan, care reduce riscul de apariţia a cancerului la sân. Emily Ho, profesor asociat la Institutul Linus Pauling, afirmă că această substanţă “opreşte genele” şi ajută la citirea corectă a ADN-ului ca parte a comunicării genetice din interiorul celulelor.

Consumul de legume crucifere, proporţional cu rata de supravieţuire

Cercetările efectuate de-a lungul timpului au demonstrat că vitaminele şi antioxidanţii ce se regăsesc în cantităţi considerabile în compoziţia acestor legume ajută la suprimarea poftei de mâncare şi apără organismul împotriva bolilor de inimă, a cataractei şi a pierderii memoriei.

Prin urmare, toate legumele cu frunze verzi sunt recomandate de către nutriţionişti, putând fi consumate zi de zi, deoarece au şi puţine calorii.

Totodată, spanacul, castraveţii, fasolea verde, mazărea, merele, strugurii şi fructele kiwi sunt alimente bogate în luteină, zeaxantină, vitamina K, fier, potasiu şi calciu, nutrienţi care menţin buna funcţionare a organismului.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image