Ana Baniciu, însărcinată în 5 luni, clipe de panică în aeroport. Momente grele chiar la plecarea în vacanță

Însărcinată în 5 luni, Ana Baniciu și Edy Kovacs au decis să meargă împreună într-o vacanță. Ceea ce nu știau cei doi însă era faptul că se vor confrunta cu probleme pe aeroport.

Ana Baniciu / foto: Instagram

Cântăreața și iubitul ei petrec cele mai frumoase clipe împreună și așteaptă să își strângă bebelușul în brațe, un băiețel. Până atunci au decis însă să petreacă o perioadă de timp împreună în vacanță, cu toate că au întâmpinat probleme dinainte de a ajunge.

Ana Baniciu, stări de rău în aeroport

Una dintre cele mai mari probleme ale românilor care călătoresc cu avionul este timpul pierdut pe aeroport, așteptând ca aeronava să decoleze. Atât vedetele cât și oamenii de rând s-au confruntat cu astfel de situații neplăcute.

Pe Instagram, Ana Baniciu le-a povestit fanilor cum a fost nevoită să aștepte ore întregi pentru ca avionul să decoleze.

„Suntem tot aici. N-am decolat că nu se poate. De ce? Nu știm. Avem un noroc la vacanțe… Ultima dată am fost în război. După trei ore de stat aici, în avion, cică plecăm. Am stat doar trei ore.”, a spus Ana Baniciu pe Instastory.

Vedeta s-a confruntat cu nepăsarea oamenilor

Din cauza faptului că orele lungi de așteptare nu se mai sfârșeau, Ana Baniciu a decis să ceară întâietate pe baza faptului că este însărcinată și starea sa de sănătate nu era una bună. Nu s-a așteptat, însă, că va rămâne dezamăgită de reacțiile oamenilor care stăteau la rând.

„Am cedat într-un final și am făcut ce nu făcusem până acum în cele 5 luni de sarcină. Am cerut întâietate pentru că sunt gravidă și deja simțeam că mi se face rău, moment în care s-au dezlănțuit ceva oameni că nu e corect, că trebuie să le cer lor voie, că ei nu sunt de acord să mă lase. Cu una dintre doamne m-am întâlnit și în zborul ăsta și abia aștept să mă ridic să merg la baie și să o felicit pentru reacție. Hai să ajungem cu bine.”, a mai spus Ana Baniciu.

profimedia 0869423933 jpg
Ieri, în Joia Mare, atunci când artista a avut o zi liberă și a vopsit ouă pentru Paște, alături de cei doi copii ai săi, fiul său mai mare, Albert ( 14 ani) și fetița ei, Aida (12 ani)