Mămicile frumoase din showbiz, vacanţă cu copiii în Antalya: „Abia aştept să ne întoarcem acolo”

#Exclusiv Click!

De ce ai nevoie să pleci într-o vacanţă în străinătate cu copiii? În cazul lui Emily Burghelea, de multă adrenalină, curaj şi cinci bagaje uriaşe în care, evident, să încapă toată garderoba de acasă. Celebra influenceriţă a plecat pentru a doua oară într-o vacanţă doar ea cu cei doi micuţi, în Antalya, unde s-au distrat de minune. Şi pentru Roxana Vancea a fost o adevărată aventură la propriu, alături de micuţul Zian şi de soţul ei Dragoş, care au „rupt” toboganele şi parcurile de distracţii.

Celebra influenceriță  s-a distrat cot la cot  cu micuții ei
Celebra influenceriță s-a distrat cot la cot cu micuții ei

Soare, nisip, personaje din desene animate şi parcuri de distracţie - cam acestea sunt ingredientele necesare pentru o vacanţă reuşită pentru copii, dar şi pentru părinţi. Da, exact! Şi pentru părinţi, deoarece protagoniştii acestui articol s-au distrat la cote maxime şi parcă şi-au retrăit anii copilăriei alături de micuţii lor în cea mai recentă vacanţă petrecută în resorturile de lux din Antalya, Turcia.

Amedeea s-a născut  în 2021, iar Damian  a împlinit un anișor  în ianuarie anul acesta
Amedeea s-a născut în 2021, iar Damian a împlinit un anișor în ianuarie anul acesta

Este vorba despre Emily Burghelea, celebra influenceriţă urmărită  de sute de mii de fani pe reţelele sociale, care a ales să plece pentru a doua oară cu Amedeea în vârstă de 3 ani şi 2 luni şi Damian  de numai 1 an şi 5 luni.

Luna trecută superba mămică a fost în Maldive, pentru prima dată doar cu micuţii, fără soţul ei, Andrei, aşa că vacanţa petrecută în aceeaşi formulă săptămâna trecută în Turcia a fost floare la ureche pentru frumoasa mămică, sau „doamna cu doi copilaşi şi cinci bagaje”, care la vârsta de 25 de ani a demonstrat că este nu doar super curajoasă, ci şi foarte responsabilă. Vedeta şi-a făcut apariţia în aeroport cu 5 bagaje imense şi un căruţ special în care stăteau atât de cuminţi cei doi pitici. În timp ce mama lor a făcut nişte manevre dificile pentru a trece cu bagajele, apoi protocolul de îmbarcare, cei aflaţi în aeroport sau avion o priveau ca pe o eroină.

În vacanţa de 7 zile a campat în 3 resorturi  de lux în regim all inclusive, unde, împreună cu cei mici a bifat toate aqua park-urile şi locurile de joacă pentru copii, şi a participat şi la spectacole destinate acestora. S-au bălăcit în apă toată ziua, au stat la plajă şi au făcut sute de poze pentru social media. Şi dacă vă întrebaţi dacă o mamă tânără cu 2 copii mici oboseşte, vă spunem doar că toate apariţiile lui Emily erau „ţiplă”.

Emily  s-a obișnuit  să plece și  singură cu  cei doi copii
Emily s-a obișnuit să plece și singură cu cei doi copii

Mereu elegantă, machiată şi coafată, cu cele mai sexy rochii, de parcă ai fi crezut că în spate are o armată de bone. „Să călătoresc singură cu ei, a fost cea mai bună chestie pe care am făcut-o vreodată pentru ei, dar şi pentru mine. Când suntem doar noi trei ne simţim ca în tabără, ne distrăm la maxim. Damian a moţăit 90% din timp, iar noi am făcut sute de poze. Am vizitat 6 hoteluri din portofoliul agenţiei «Mr. Peter» şi am stat în trei dintre acestea, iar acum la finalul călătoriei vă pot spune că Antalya chiar le are pe toate. Pentru orice gusturi şi orice buget”, a spus Emily Burghelea.

Roxana  Vancea  arată trăsnet  la 34 de ani
Roxana Vancea arată trăsnet la 34 de ani

Pentru Roxana Vancea vacanţa din Turcia a fost cel mai frumos cadou cu ocazia aniversării vârstei de 34 de ani. Ea şi soţul ei Dragoş, alături de micuţul Zian în vârstă de 2 ani şi jumătate s-au aflat pentru o săptămână în Antalya. S-au cazat la Gloria Golf (un resort superb aşezat pe 200 de hectare de teren şi 8 km de plajă), Sirene Belek şi Movenpick Resort din Belek- trei resorturi din portofoliul agenţiei de voiaj.

Roxana și Dragoș  s-au bucurat de o vacanță  alături de Zian, în Antalya
Roxana și Dragoș s-au bucurat de o vacanță alături de Zian, în Antalya

Au avut timp şi de plajă, dar şi de distracţie, iar cei doi părinţi şi-au retrăit copilăria prin prisma băieţelului lor care nu s-a dezlipit nicicum de tobogane, de zonele de joacă pentru copii, au fost chiar şi într-o vizită la ferma de animale a unuia dintre resorturi unde s-au jucat cu iepuraşii şi au admirat penajul păunilor.

Pentru că sunt urmăriţi de sute de mii de fani pe conturile lor, Roxana şi Dragoş au reuşit să facă super filmuleţe de familie în care i-au ţinut la curent cu activităţile lor. Nici în vacanţă nu au stat departe de sala de sport. Aproape zilnic cei doi părinţi s-au antrenat în sălile amenajate şi au fost atenţi să se hranească sănătos, mai ales că au avut o varietate de mâncăruri la acest capitol.

Părinții s-au distrat  mai ceva decât  băiețelul de 2 ani
Părinții s-au distrat mai ceva decât băiețelul de 2 ani

„A fost o vacanţă foarte frumoasă, Antalya m-a cucerit, e o destinaţie perfectă atunci când ai copii mici. Noi de câţiva ani căutăm doar locaţii unde să poţi face cât mai multe lucruri,  iar aici chiar am avut ce face. Zian s-a bucurat de aquaparkuri, de plajă, s-a jucat în nisip, şi-a făcut prieteni, a participat la toate spectacolele cu animatori şi mascote. A fost fascinat de tot ce a văzut acolo.

Mă bucur că am ales să mergem şi abia aştept să ne întoarcem acolo. În plus agenţia pe care noi am ales-o, ne-a sugerat cele mai ok hoteluri şi locuri. Fiecare resort în care am fost a avut aquapark tematic unde ne-am distrat cu toţii, nu doar Zian. Pentru Dragoş a fost o reală provocare să se dea în tobogane, dar de dragul copilului s-a conformat. Ne-am dat şi cu o maşină pe apă, ne-am retrăit şi noi copilăria datorită lui Zian. Eu aşa fericit nu l-am văzut de mult timp. Era încântat de tot ce făceam. A dansat cu toate mascotele, a mâncat bunătăţi, a făcut scufundări în piscină. Chiar a fost super cadou”, a spus Roxana Vancea pentru Click!

Dugovics jpg
Banner Victor Yila
alina sorescu jpg
Banner Raluca Guslicov
CRBL instagram jpg
emily burghelea jpg
Locația, florile și logistica au fost cel mai greu de realizat la nuntă Andei Adam cu Joseph Adam