Mihai Mărgineanu se pregătește să predea cursuri de aviație: „Îmi doresc altceva”

Mihai Mărgineanu, cunoscutul actor din „Las Fierbinți”, are o pasiune în care vrea să investească. Pe lângă muzică și actorie, vedeta își dorește să devină profesor de aviație. Despre planurile sale de viitor, actorul iubit de mulți români a vorbit pe larg. 

Mihai Mărgineanu / foto: Arhiva Click!
Mihai Mărgineanu / foto: Arhiva Click!

Mihai Mărgineanu se poate mândri cu o carieră vastă atât în domeniul actoriei, cât și al muzicii, însă puțini știu că este pasionat de avioane și chiar deține o aeronavă vintage. Despre acest subiect, actorul a vorbit detaliat în cel mai recent interviu oferit presei. 

Mihai Mărgineanu: „Vreau să dedic niște timp celor care vor să învețe să zboare”

Personajul Ardiles din „Las Fierbinți” nu doar că este pasionat de avioane, ci și deține brevet de pilot, putând să piloteze doar avioane de linie, precum altă persoanlitate românească: Mihai Sturzu. Mihai Mărgineanu a dezvăluit că își dorește să predea cursuri de aviație persoanelor care doresc să învețe această meserie. 

„Și eu, ca și Mihai Sturzu, am început să învățăm despre avioane din dorința de autodepășire. Am început chiar în același an și chiar în aceeași săptămână. La scurt timp a apărut virusul și de atunci a început ca viața să fie altfel.

Mihai Sturzu este Pilot Comandant de AirBus 320 Neo, eu dețin o licență care îmi permite să merg la linie, dar problema e că nu prea îmi mai doresc asta, pentru că îmi doresc altceva. Vreau să dedic niște timp celor care vor să învețe să zboare. Și asta va fi la Școala de Zbor Tudor Greceanu de la Tuzla”, a spus Mihai Mărgineanu în exclusivitate pentru Libertatea.

Cât îl costă întreținerea lunară a avionului vintage pe care îl deține

Actorul este obligat prin lege să întrețină lunar aeronava vintage pe care o deține. Este vorba despre un avion Cessna 172, full IR, cu patru locuri. 

„Avionul meu este Cessna 172, full IR și are patru locuri. Nu este un avion scump, este mai degrabă un avion vintage. Sunt obligat de legislație și de bunul simț să-l întrețin cu lucrările obligatorii date de producător prin ofițerii CAMO.

Nu există o sumă care este necesară anual, dar există carburant, ulei, bujii, mecanici Part 145, mecanici Part 66, Autoritatea Aeronautică Civilă Română, refresh de licență, skill test, competențe lingvistice o dată la cinci ani, certificat medical clasa 1 în fiecare an, certificat radio, taxe la Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații… Și toate astea nu vin o data, ci pe rând și aproape lunar”, a încheiat Mihai Mărgineanu.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
www.gandul.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.viva.ro
image
www.unica.ro
image
playtech.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
El e iubitul american al Rebeccăi Dumitrescu Prodan
image png
image png
image png
image png
image png
puiu calinescu jpg
image png
image
actualitate.net
image
actualitate.net