Vloggerul care i-a păcălit pe influencerii români să promoveze o brânză fake a avut un plan: „Este simplu”. VIDEO
Vloggerul care a reușit să păcălească mai mulți influenceri români să promoveze un produs care nu există, spune că a avut un plan bine stabilit. El a povestit, într-un video viral, cum s-a întâmplat totul.
Andrei Petroff, Nicknamedpete, așa cum se autointituleză pe Youtube, spune că scopul său a fost acela de a demonstra că persoane din online, urmărite de foarte mulţi oameni, încasează bani pentru a promova produse despre care, de fapt, nu ştiu absolut nimic.
„Adevărul pe care l-am constatat, şi de la care a plecat această idee, e că influencerii din România au promovat şi continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd.
Am văzut toţi scandalul companiei de cosmetice Plush Bio.
Acum vorbim toţi despre cel al caselor de pariuri. Pare că nu se mai termină şirul de poveşti cu influenceri care aleg să dea credibilitate unor ţepe, sau să convingă copii să devină victime ale unei industrii care are ca scop crearea de dependenţi şi stoarcerea ultimilor bani pe care îi au în buzunar.
Scopul nu a fost şi nu este să îmi bat joc de nişte oameni. Le-am dat toate oportunităţile să se prindă că ce le-am trimis nu era un produs real — dacă dădeau un search pe Google şi-ar fi dat seama că “Şeful de cabinet” nu apare nicăieri, că blazonul nu e cel real, că adresa de e-mail nu e una oficială, că brand-ul “Curtea Regală a României” nu există. Nici nu mai zic de faptul că au citit cu voce tare şi cu asumare că provenienţa brânzei e de la o mănăstire şi că se numeşte „Brânza Regelui”.
Bărbatul a cumpărat o bucată de brânză de la un supermarket și a trimis-o influencerilor. A ambalat-o într-o cutie roșie, iar aceasta conținea și o scrisoare, dar şi o sticlă cu vin.
În video cum a mers în piaţa Obor, în căutarea unei brânze „demne” de titlul pe care urma să-l primească, şi cum nu a găsit, s-a îndreptat spre ţara brănzeturilor, Franţa. Şi a ales un camembert. Dar produs în Polonia. „Pentru că aia franţuzească era 40 de lei. Aceasta e doar 7 lei”.
În scrisoarea trimisă, vloggerul spunea că brânza a fost produsă de Curtea Regală și este un produs aniversar în cinstea regelui Charles al Marii Britanii.
Oana Roman se află printre cei fraieriți
Oana Roman a povestit fanilor ei că acest produs este unul excepțional și că este onorată că a fost aleasă de regalitate pentru a promova produsul.
„Am primit o cutie misterioasă în care văd că este un plic cu sigiliu. Curtea Regală a României! Uauuu!
Să vă explic acum și de ce #brânzaregelui pentru că povestea este senzaţională. Lotul acesta de brânză, acest Camembert pe care l-am primit, este eponim regelui Charles şi a fost produs pentru Festinul aniversar din noiembrie organizat la Palatul Buckingham cu ocazia onomasticii de 75 de ani a regelui Marii Britanii”, le-a spus Oana Roman urmăritorilor săi din mediul online.
Cine sunt ceilalți influenceriicare au picat în plasa vloggerului
Andrei Petroff a ales 16 influenceri pe care a încercat să-i convingă să îi accepte produsul. Printre ei numărau Alexia Eram, Ioana Grama, Alina Ceuşan, Oana Roman, Ana Morodan şi domnul şi doamna Rimă.
Dintre aceştia, opt au muşcat momeala. Au răspuns pozitiv şi oamenii din echipa Alinei Ceuşan, care prezintă Love Island la Pro TV, dar şi Ioana Grama, Oana Roman şi Ana Morodan.
Alina Ceuşan şi Ioana Grama nu şi-au mai primit însă pachetele, întrucât acestea sunt din Cluj, iar Andrei Petroff spune că respectivele cadouri nu ar fi rezistat la un drum atât de lung. Aşa că locul lor a fost luat de Silviu Faiăr şi Selly.