A zburat ore întregi în timp ce pasagerii și piloții erau morți sau inconștienți. Incidentul neobișnuit care a avut loc în 1999
În anul 1999, a avut loc un incident neobișnuit. Avionul privat Learjet 35 transporta oameni foarte importanți, din Florida, cu destinația Dallas. Însă, la puțin timp după decolare, a deviat de la drum și a început să se îndrepte spre Canada. Ceea ce nu știa nimeni în acel moment, era că toți cei de la bord erau fie inconștienți, fie morți. Ce s-a întâmplat?
Pe data de 25 octombrie 1999, avionul privat Learjet 35 a decolat din Orlando, Florida, având destinația Dallas, Texas. La bordul acestuia se aflau persoane importante, precum legenda golfului Payne Stewart, fostul fundaș de fotbal american Robert Fraley, președintele agenției de golf a lui Stewart, Van Arden, și Bruce Borland și arhitectul specializat în terenuri de golf, Jack Nicklaus Company.
Au decolat ca de obicei și au început să urce la o altitudine preaprobată de 11.900 de metri, Pilotul a stabilit contactul radio, indicând că totul era normal, la 7.000 de metri, însă, din nefericire, acesta avea să fie ultimul contact cu aeronava Learjet 35. Așadar, după nenumărate încercări de a contacta avionul, s-a dat alarma și a venit timpul ca Forțele Aeriene să se implice. Un F-16 se afla în zonă și a zburat pentru a intercepta aeronava și pentru a efectua o inspecție vizuală, însă, în ciuda faptului că a raportat că nu avea avarii vizibile și zbura pe un curs drept, nu putea vedea în cabină pentru a identifica echipajul, deoarece ferestrele erau opace, parcă acoperite de condens sau gheață.
Ce s-a întâmplat cu echipajul?
După patru ore și jumătate de zbor, avionul a rămas fără combustibil și s-a prăbușit în spirală pe un teren plat în Dakota de Sud, iar martorii au declarat că, au remarcat că aeronava era complet scăpată de sub control, năvălind spre pământ cu viteze aproape supersonice.
Așadar, ce s-a întâmplat cu echipajul și ce a dus la prăbușirea acestuia? Oamenii din avion suferă deficiențe cognitive și pierderea conștienței pe măsură ce oxigenul scade în cabină, atât în evenimentele de depresurizare graduală, cât și rapidă, ceea ce probabil i-a incapacitat pe piloți în acest caz. Timp de aproape patru ore, din acel moment, avionul a zburat fără nimeni la manșă cu ajutorul pilotului automat, care a menținut altitudinea și un curs drept, până când avionul a rămas fără combustibil.
Înregistrările din cutia neagră indică faptul că nici o persoană de la bord nu mai era conștientă în ultimele minute ale zborului, toți membrii echipajului erau, fie inconștienți, fie decedaț, la scurt timp după ultimul lor contact. Cauza depresurizării rămâne, și în prezent, necunoscută, potrivit IFLScience.com.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!