NASA ar fi descoperit viața pe Marte, dar a distrus-o acum 50 de ani. Dezvăluirile au fost făcute de cercetător german

Atunci când vine vorba despre explorarea spațiului, putem spune că visul celor mai mulți cercetători este descoperirea vieții, dincolo de Pământ. Fie că vorbim despre simple bacterii, animale, sau, de ce nu, viață inteligentă, această descoperire ar fi una monumentală pentru omenire, schimbându-ne percepția despre Univers pe vecie. Ei bine, potrivit unui om de știință german, deja am descoperit viață dincolo de Pământ. Pe Marte. Și am distrus-o.

Cercetătorul spune că NASA ar fi distrus din greșeală viața pe Marte

Descoperirea vieții dincolo de planeta noastră este „Graalul” la care visează cei mai mulți dintre cercetători, atunci când vine vorba despre explorarea spațiului cosmic. Nici nu contează dacă vorbim despre viață inteligentă, mult mai avansată decât omenirea, sau despre simple animale, ori, chiar și despre diferite bacterii și organisme microscopice. Dacă ar fi confirmată, această descoperire ar schimba complet modul în care percepem Universul, pentru totdeauna.

Ei bine, potrivit informațiilor oferite de către cei de la adevarul.ro, această descoperire monumentală ar fi fost deja făcută, chiar pe la mijlocul anilor 1970. Această teorie extraordinară aparține cercetătorului german Dirk Schulze-Makuch. El este de părere că misiunea NASA pe Marte din acea perioadă, numită „Viking”, în care două nave de aterizare au ajuns pe suprafața planetei roșii, ar fi descoperit viață marțiană. Însă, complet involuntar, misiunea NASA ar fi distrus această viață.

Omenirea ar fi distrus viața pe Marte din greșeală

La acea vreme, navele spațiale trimise pe Marte au analizat solul, descoperind că vulcanii și rocile de pe Marte semănau foarte bine cu cele din Hawaii, ce însemna că existaseră ploi pe Marte, în trecut. Cercetătorul german susține că experimentele NASA ar fi putut distruge microorganismele native pe Marte, deoarece experimentele făcute au introdus elemente de pe Pământ, ce puteau fi periculoase pentru viața marțiană.

De asemenea, el mai spune că misiunea „Viking” ar fi depistat în sol substanțe organice clorurate, însă, la acea vreme s-a bănuit că ar fi fost vorba doar despre contaminări de pe Pământ. Mai târziu, s-a confirmat că pe Marte există compuși organici nativi, sub formă clorurată.

Razboi in ucraina, soldat drapel shutterstock 2130583775 jpg