Nicio țară nu ar avea acest curaj. Metoda incredibilă și virală de promovare a turismul în Norvegia.VIDEO

Ultima actualizare:

O metodă unică în lume de a promova turismul a devenit virală în ultimele zile pe internet. Toată lumea este uimită de curajul autorităților din Oslo, capitala Norvegiei, care au lansat o reclamă neconvențională care ar trebui să îi determine pe turiști să vină în vizită. Este o reclamă de promovare a turismului unică în lume.

Cum își promovează Norvegia turismul

image

Printr-o reclamă devenită virală, turiștii sunt informați sarcastic de un rezident că el nu ar veni în vizită în oraș dacă nu ar fi crescut aici și că acesta e „dezgustător”. Videoclipul s-a viralizat pe rețelele sociale, spre încântarea autorităților din capitala norvegiană Oslo, relatează BBC.

În timp ce alte orașe europene ca Barcelona, Florența, Veneția sau, cel mai recent, Sevilla, încearcă să reducă numărul de turiști din cauza supraaglomerării, autoritățile responsabile de promovarea turismului în Oslo încearcă tocmai contrariul.

Norvegia își cheamă turiștii printr-o antireclamă

Metoda Norvegiei este mai puțin obișnuită.

„Sincer să fiu, eu n-aș veni aici”, spune un rezident neimpresionat al orașului – o introducere deloc convențională pentru o reclamă de promovare a unei destinații turistice.

Bărbatul din reclamă are 31 de ani și se numește Halfdan. El îi introduce apoi pe cei care urmăresc reclama în diferite atracții ale orașului „plângându-se” de diversele neajunsuri.

„Nu înțeleg de ce oamenii merg la înot în mijlocul orașului, este dezgustător”, spune el pe același ton.

În reclamă este prezentată „ironic” o țară liniștită, fără cozi și aglomerație

Pe tot parcursul înregistrării video el se plimbă printr-un oraș liniștit, în care nu sunt cozi, mulțimi sau alte semne de supraaglomerare care pot fi văzute în marile capitale europene sau alte destinații populare din Europa.

Poți pur și simplu să te plimbi dintr-un capăt al orașului în celălalt în 30 de minute, gen. Ăsta e un oraș?”, mai întreabă Halfdan la un moment dat.

„Uneori intru pur și simplu de pe stradă într-un restaurant și primesc o masă. Și nici măcar nu sunt faimos. Adică, ce îți spune asta?”, continuă el.

Cât a câștigat Oslo de la lansarea reclamei

De la lansarea sa la sfârșitul lunii iunie, reclama de un minut și 45 de secunde a strâns peste 20 de milioane de vizionări pe paginile „Visit OSLO” de pe diversele rețele sociale, spre încântarea oficialilor locali.

August Jorfald, care a scris scenariul reclamei și a regizat-o, a declarat că a fost inspirat de o vacanță în care a mers la Paris cu iubita sa și că înainte să plece de acasă i-a spus acesteia că are un singur obiectiv:

„Am spus că excursia va fi un succes dacă nu văd Turnul Eiffel”.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regele Felipe și Regina Letizia la dineul de gală de la Roma, Italia, în rochie de la un brand de masă   profimedia 0945642160 jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Sens giratoriu FOTO Shutterstock jpg
Șofer la volan  Foto Pixabay jpg
inchisoare medievala jpg
profesor jpg
daniel david ubb fb jpg
phone 292994 1280 jpg
Izvorul de la Manastirea Sf  Dionisie Exiguul si Sf  Efrem jpg
4 front poza mare jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net