Experiența de coșmar pe care a avut-o un turist român chiar în țara noastră. A fost nevoit să ajungă la Poliție
Un român stabilit în Statele Unite a decis să își petreacă vacanța în țara noastră, pentru a-și putea vizita părinții. Din păcate, ce ar fi trebuit să fie câteva zile pline de relaxare alături de rude s-au transformat într-o experiență de coșmar.

Un tânăr din Galați, stabilit în Statele Unite, a decis să își petreaca vacanța alături de familie, în țara noastră. Din păcate, ce ar fi trebuit să fie câteva zile pline de liniște și calm, în care să se relaxeze alături de rudele din România, s-au transformat rapid într-o experiență de coșmar. Bărbatul a fost nevoit să facă drumuri la Poliție și să cheltuiască bani dintr-un motiv cu totul neașteptat.
Mai precis, atunci când s-a întors în țară, el a închiriat o mașină din București, pentru o perioadă de 20 de zile. Odată ajuns la părinții săi în Galați, el a lăsat mașina pe locul de parcare deținut de tatăl său, apoi a plecat într-o excursie în Turcia, alături de câțiva prieteni. Din păcate, în scurt timp, mașina a dispărut fără urmă!
Experiența de coșmar trăită de un român în vacanță
După numai șase zile, tatăl tânărului a observat că mașina nu se mai afla în locul unde fusese parcată. Bărbatul a început imediat să facă verificări, însă nici autoritățile și nici compania de tractări nu știau nimic despre posibila locație a autovehiculului.
Nu mai puțin de trei zile au trecut în aceste condiții de stres, iar familia nu a știut nimic despre ce s-a întâmplat cu mașina închiriată. Însă, în cele din urmă, compania de închirieri i-a contactat, pentru a le da o veste de-a dreptul neașteptată.
Mașina a fost luată înapoi de către companie
Potrivit acestora, compania ar fi ridicat, din greșeală, autoturismul. De această procedură s-ar fi ocupat doi angajați, iar compania a precizat că totul s-a întâmplat din cauza unei erori. Păgubitul a spus că nu i-au fost returnate obiectele pe care le avea în mașină și nici suma de 1.200 de dolari, banii plătiți pentru a închiria vehiculul.
Compania a precizat că va oferi un voucher de închiriere pentru zilele în care tânărul nu a folosit mașina. De asemenea, dacă păgubitul va depune facturi, sau bonuri, pentru bunurile din vehicul, compania a precizat că îl va despăgubi. Între timp, românul a depus o plângere la Poliție, iar autoritățile au deschis un dosar penal pentru furt calificat.