Hidroelectrica începe să emită facturile restante. Ce probleme întâmpină acum clienții?
Vești noi pentru toți clienții Hidroeletrica! Furnizorul de energie electrică a început să emită facturile rămase netrimise de către companie încă din luna august 2022! Însă pentru cei afectați vine și un avertisment, nu tocmai plăcut. Află ce se întâmplă cu factura ta și la ce trebuie să fii atent!
Furnizorul de energie electrică a anunțat pe Facebook că începând cu perioada 27-31 Martie, vor începe să fie trimise facturile restante. Însă, este foarte posibil ca pentru mulți români afectați, acesta să nu fie capătul de drum pentru problemele cu factura.
În cadrul aceluiași anunț de pe rețeaua de socializare, Hidroelectrica avertizează că există posibilitatea ca facturile să figureze sume neconforme cu realitatea. Aceasta precizează că face tot posibilul pentru evitarea acestei situații, însă își sfătuiește clienții să semnaleze imediat orice sumă care pare a fi eronată. Pentru a ușura remedierea problemelor de acest gen, furnizorul a creat o adresă de mail specială - sold@hidroelectrica.ro, unde clienții se pot adresa dacă observă că suma din factură nu poate fi cea reală.
Hidroeletrica, amendată de ANRE
Cum furnizorul de energie electrică se confruntă cu probleme de ordin tehnic de câteva luni bune, acesta nu a mai transmis factura către sute de mii de clienți. Aceștia nu au mai putut plăti serviciile furnizate încă din august, anul trecut. Mai mult, nici reclamațiile făcute de cei afectați nu au avut vreo finalitate, ele fie fiind ignorate, fie fiind adresate de către companie cu întârziere.
În aceste condiții, la începutul lunii martie a acestui an, Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei a intrat pe fir, demarând o anchetă. În urma cercetărilor, s-au constatat o mulțime de nereguli în privința activității furnizorului de energie, care a și primit o amendă în valoare de 400.000 de lei.
La mijlocul lunii februarie, Bogdan Badea, președintele Hidroelectrica, preciza că ” pentru a nu crea o presiune pe client, am stabilit o anumită periodicitate, undeva la 2 săptămâni” pentru trimiterea facturilor restante. Mai simplu spus, conform șefului Hidroelectrica, ”am mers pe ideea de a factura 2 luni într-o lună.”