Vacanță de coșmar pentru Alin Oprea și familia, la un hotel din Mangalia: „Personalul hotelului a refuzat..”
Alin Oprea, cunoscutul artist român, și familia sa au avut parte de o experiență dezamăgitoare în timpul unei escapade pe litoralul românesc. Împreună cu soția sa Medana și fiica acesteia dintr-o altă relație, Alin Oprea a ales să își petreacă weekendul la un hotel din Mangalia. Din păcate, sejurul lor a fost umbrit de o serie de incidente neplăcute, culminând cu un accident al fiicei în baia de la hotel și un refuz de asistență din partea personalului de acolo.
O vacanță încărcată de probleme
Deși vacanțele de vară pe litoralul românesc sunt de obicei plăcute și relaxante, sejurul familiei Oprea a fost marcat de probleme. În momentul în care artistul și familia sa au ajuns la hotelul din Mangalia, au fost întâmpinați cu o surpriză neplăcută: li s-a cerut o garanție de cazare, în valoare de 450 ron.
Fiica Medanei a suferit un accident în baie! “I-a căzut ușa de la baie pe picior, s-a spart în mii de cioburi”
Problemele au continuat să se amplifice în timpul șederii. Fiica Medanei a suferit un accident în baie, când ușa din sticlă a dușului s-a spart.
În urma accidentului, adolescenta a suferit răni și Medana a contactat imediat conducerea hotelului pentru a solicita ajutor. Răspunsul primit a fost însă unul dezamăgitor.
Medana Oprea a povestit, în exclusivitate pentru Click!, nefericita întâmplare, în urma căreia a făcut și o plângere la Protecția Consumatorului.
„Pe data de 5 august am fost cazați la un hotel de 5 stele din Mangalia unde am avut încă din primele minute parte de o întâmplare foarte neplăcută.
De cum am ajuns și ne-am cazat, fiica mea Daria și-a dorit să iasă direct la mare și a intrat la duș. În secunda imediat următoare, am auzit cum se sparge ușa din sticlă a cabinei de duș în mii de cioburi iar fiica mea a fost tăiată la picior.
Am sunat și la ambulanță, managera hotelului refuzând să facă asta, spunându-mi că e de datoria mea ca mamă să fac asta.
Managerul, prezent la hotel în acel moment, a refuzat efectiv să urce sus în cameră să constate accidentul produs, ba mai mult decât atât, a plecat acasă de urgență, pentru că eu i-am înștiințat că voi chema televiziunea.
Doamna de la București, altă manager foarte arogantă, mi-a spus că nu o intersează și că pot chema televiziunea de urgență. Eu o astfel de atitudine nu am mai văzut niciodată și chiar am călătorit foarte mult, atât în România cât și în străinătate”.
“Concediul a fost din păcate unul complet eșuat”
„La prețurile exagerate pe care le au, te aștepți ca măcar să fii tratat cu respect dar mai ales cu compasiune în acest caz, în care un copil minor a fost rănit.
Altă situație ciudată a fost să văd că ni se reține și o garanție, în cazul producerii unor daune, fiind culmea… specificată exact faza cu spargerea ușii de sticlă de la cabina de duș, lucru care mă face să cred că nu suntem noi primii care au pățit așa ceva, iar dacă cineva care a mai trecut la același hotel prin această situație va citi acest articol, chiar îi rog să ne scrie în privat.
Cert este faptul că fiica mea nu s-a mai putut bucura de apa marii, fiind rănită la picior, concediul fiind din păcate unul complet eșuat. Atacul de panică și șocul prin care a trecut copilul meu este însă cel mai grav lucru care s-a petrecut, deoarece trauma rămasă în urma acestui accident se va simți. Am făcut sesizare și la protecția consumatorului, iar acum așteptăm decizia”, a declarat Medana Oprea, în exclusivitate pentru Click!
Reacția hotelului
Până în prezent, reprezentanții hotelului din Mangalia nu au oferit o poziție oficială sau un comentariu privind incidentul. Rămâne de văzut cum vor răspunde aceștia acuzațiilor și care vor fi măsurile luate pentru a evita astfel de situații în viitor.