Află când aduc beneficii suplimentele de vitamina D

Află când aduc beneficii suplimentele de vitamina D

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Cercetătorii vin cu aceste veşti tocmai pentru că multe persoane sănătoase ajung să ia suplimente de vitamina D fără ca acestea să fie prescrise de medic.

Echipa de cercetători a analizat datele de la alte 23 de studii privind efectele suplimentelor de vitamina D şi sănătatea oaselor. După ce participanţii au luat vitamina D timp de doi ani, specialiştii au măsurat densitatea osoasă a acestora pentru a vedea care este riscul de apariţie a osteoporozei.

Deşi rezulatele obţinute nu au identificat exact care sunt beneficiile acestei vitamine pentru sistemul osos, specialiştii au spus că densitatea osoasă a participanţilor a avut o creştere foarte mică. (la nivelul femurului, dar şi a articulaţiei şoldului).

,,Rezultatele obţinute au arătat că dozele mici de vitamina D sunt necesare doar atunci când persoana are o deficienţă, dar nu aduc beneficii pentru sănătatea oaselor. Cu toate acestea, în combinaţie cu vitamina C şi o dietă echilibrată, vitamina D poate ajuta la prevenirea apariţiei fracturilor”, a precizat Ian Reid, autorul studiului şi profesor la Universitatea Auckland din Noua Zeelandă.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image