Află ce vitamină poate reduce hipertensiunea

Află ce vitamină poate reduce hipertensiunea

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

În urma celui mai mare studiu realizat la nivel mondial, specialiştii au observat că există o legătură directă între modificările tensiunii arteriale şi aportul unei persoane de vitamina D.

Cercetătorii au folosit datele de la alte 35 de studii, la care au participat aproximativ 155.000 de persoane din Europa şi America de Nord.

După ce au analizat nivelul de vitamina D al participanţilor, specialiştii au observat că persoanele care aveau un nivel ridicat de vitamina D erau şi cele care aveau o valoare redusă a tensiunii arteriale.

Mai mult, aceşti participanţi aveau şi un risc mai scăzut de a dezvolta hipertensiune.

,,Dacă şi studiile viitoare vor arăta că vitamina D este eficientă în cazul tensiunii arteriale, atunci o să putem recomanda această vitamină pacienţilor care au probleme cardiovasculare”, a precizat Vimal Karani, cercetător la Institutul pentru Sănătatea Copilului din Londra, Marea Britanie.

Cunoscută şi sub denumirea de ,,vitamina soarelui”, vitamina D este esenţială pentru sistemul imunitar, pentru dinţi şi oase sănătoase, dar şi pentru absorbţia calciului în organism.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image