Bei frecvent sucuri acidulate? Iată de ce ar trebui să te temi!

Bei frecvent sucuri acidulate? Iată de ce ar trebui să te temi!

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Specialiştii de la Spitalul de Femei ,,Brigham” din Boston, SUA, au descoperit că sucurile acidulate îndulcite cu zahăr cresc seminificativ riscul de apariţie a pietrelor la rinichi, în timp ce cafeaua, ceaiul sau sucul proaspăt de portocale reduc acest risc.

La cercetarea care a durat mai bine de opt ani au participat 194.095 de persoane. După ce participanţii au răspuns la mai multe întrebări legate de obiceiurile lor alimentare, cercetătorii au observat că persoanele care au consumat una mai mai multe sucuri acidulate pe zi erau cu 23% mai predispuse să dezvolte pietre la rinichi.

,,Rezultatele cercetării au evidenţiat faptul că există o legătură directă între băuturile carbogazoase, cele îndulcite cu zahăr, şi apariţia pietrelor la rinichi. Rezultatele obţinute ne pot ajuta la implementarea de noi strategii prin care medicii îi pot informa pe pacienţii lor de acest risc şi băuturile care ar trebuie evitate”, a afirmat Pietro Manuel Ferraro, coautorul studiului şi medic la Universitatea ,,Sacred Heart” din Roma, Italia.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image