Ceaiul verde nu te apără de cancer la sân

Ceaiul verde nu te apără de cancer la sân

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

O ultimă cercetare a ajuns, însă, la o concluzie diferită: oricât de mulţi antioxidanţi ar conţine, ceaiul verde nu protejează femeile de cancer la sân. Oamenii de ştiinţă de la Centrul Naţional al Cancerului din Tokyo au monitorizat timp de cinci ani nu mai puţin de 54.000 de femei. Aproximativ 12% dintre femei au băut în fiecare zi mai puţin de o cană de ceai verde, iar 27% au băut peste cinci de căni de ceai pe zi.

La finalul studiului, s-a observat că nu există nicio corelaţie între consumul de ceai verde şi reducerea riscului de cancer mamar.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image