Consumul de alcool creşte riscul de cancer la sân

Consumul de alcool creşte riscul de cancer la sân

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Tinerele care beau cu regularitate alcool şi nu au avut nicio sarcină se pot expune unui risc major de a face cancer la sân.

La cercetări au participat aproximativ 150.000 de femei, care nu au avut în familie cazuri de cazuri. Rezultatele studiului au mai arătat că, pe lângă faptul că se expun riscului de cancer la sân dacă beau alcool în exces, tinerele care nu au dat naştere la copii sunt predispuse să sufere de leziuni proliferative benigne, care cresc risc riscul de cancer.

Studiul şi concluziile extrase din el au fost publicate în Jurnalul Institutului Naţional de Cancer.

În cifrele raportului efectuat în urma cercetărilor s-au descoperit 1.609 cazuri de cancer la sân şi 970 de cazuri de leziuni proliferative benigne la tinerele puţin trecute de vârsta de 20 de ani.

Omul de ştiinţă Graham Colditz spune că ţesutul mamar, care nu a fost supus modificărilor din timpul unei sarcini este susceptibil să se transforme în carcinom.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image