Curcumina, condimentul care previne diabetul

Curcumina, condimentul care previne diabetul

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Oamenii de ştiinţă thailandezi de la Universitatea din Nakomnayok au descoperit că o cură în care se consumă o doză zilnică de extract de curcumină poate ajuta în prevenţia diabetului.

La experiment au fost luate în calcul persoanele care au un nivel crescut al zahărului în sânge şi sunt predispuse să sufere de diabet de tip II.

Cercetările de laborator anterioare au demonstrat că extractul de curcumină poate lupta şi împotriva inflamaţiilor. Curcumina provine din rădăcină de tumeric, un condiment cu gust picant care este folosit în amestecul curry.

„Datorită beneficiilor sale, propunem ca acest condiment, curcumina, să fie utilizat în terapie intervenţională pentru pacienţii cu prediabet“, a declarat coordonatorul studiului, Somlak Chuengsamarn Srinakharinwirot, de la Universitatea din Nakomnayok, Thailanda.

La studiu au participat 240 de adulţi care sufereau de prediabet. În timpul experimentului, voluntarii au primit fie capsule cu extract de curcumină, fie placebo.

După nouă luni, 19 din cei 116 adulţi cărora le-a fost administrat tratament placebo au făcut diabet de tip II. În echipa persoanelor care au făcut terapie cu extract de curcumină niciunul nu a dezvoltat diabet.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image