De ce e bine să consumi cu 15% mai puţine calorii

De ce e bine să consumi cu 15% mai puţine calorii

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Mai exact, oamenii de ştiinţă americani susţin că un consum caloric cu 15% mai mic poate să încetinească procesul metabolismului care favorizează îmbătrânirea prematură, dar şi apariţia afecţiunilor specifice vârstei a treia.

După doar un an în care participanţii au redus cantitatea de calorii consumată zilnic s-a observat că rata metabolică s-a redus semnificativ. De asemenea, rata a fost în descreştere şi în cel de-al doilea an de studiu, timp în care s-a redus şi nivelul stresului oxidativ, factor care poate creşte predispoziţia pentru diabetul zaharat, cancer, Alzheimer şi multe alte probleme de sănătate.

„Reducerea numărului de calorii aduce nenumărate beneficii stării de sănătate. Schimbarea poate să fie uşor pusă în aplicare, cu atât mai mult cu cât şi numărul de calorii scăzut nu este unul mare“, explică Leanne M. Redman, profesor asociat în cadrul Universităţii de Stat din Louisiana, SUA.

La cercetare au participat mai multe femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 45 de ani, dar şi bărbaţi cu vârsta cuprinsă între 25 şi 50 de ani. O parte dintre voluntarii care au participat la cercetare erau normoponderali, în timp ce ceilalţi erau supraponderabili, dar nu sufereau de obezitate. Rezultatele studiului au fost publicate în Jurnalul Medical „Cell Metabolism“.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image