Devoratorii de ciocolată sunt mai feriţi de bolile de inimă

Devoratorii de ciocolată sunt mai feriţi de bolile de inimă

Ultima actualizare:
2 jpg jpeg

Mai precis, sunt mai ferite de bolile de inimă cu 37% şi cu 27% de accidentele cardiovasculare.

Poate oare ciocolata, cunoscută pentru proprietăţile ei antioxidante şi antiinflamatoare să aibă şi beneficii pentru inimă?

Cercetătorii britanici de la Universitatea Cambridge din Marea Britanie au analizat datele obţinute în urma a şapte studii, la care au participat peste 110.000 de adulţi, cu vârste cuprinse între 25 şi 93 de ani.

Informaţiile au ţinut cont de modul de alimentare al fiecăruia. Experţii i-au ţinut pe participanţi sub observaţie timp de şaisprezece ani, pentru a vedea dacă şi când apar bolile cardiace.

Persoanele care au consumat ciocolată neagră sau albă, sub diferite forme precum băuturi calde, tablete, prăjituri au un avantaj de 37% în faţa afecţiunilor inimii, spre deosebire de cei care nu au agreat aceste produse.

Autorii studiului atenţionează că ciocolata trebuie să fie consumată în cantităţi moderate, din cauza conţinutului mare de zahăr şi de grăsimi.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image