Efectele consumului frecvent de carne roşie

Efectele consumului frecvent de carne roşie

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

În cadrul studiului, specialiştii au comparat două zone cerebrale cu cea a hippocampusului (zona a creierului responsabilă cu memoria, dar şi cu asocierea de cuvinte) la pacienţii cu Alzheimer pentru a vedea care este mai afectată.

Folosind tehnici de imagistică cerebrală, cercetătorii au observat că nivelul de fier era mai mare în zona hippocampusului, fiind afectate abilităţile de care este responsabilă această zona.

,,Rezultatele obţinute au arătat că o cantitate mai mare de fier, obţinută din alimentaţie sau din suplimentele medicamentoase, poate afecta sănătatea cerebrală. De aceea, recomandăm ca persoanele să limiteze consumul alimentelor care conţin o cantitate mai mare de fier, cum este şi carnea roşie”, a afirmat George Bartzokis, profesor la Universitatea din California, SUA.

Pentru a preveni dezvoltarea afecţiunii Alzheimer, specialiştii lucrează la producerea unui medicament care să elimine cantităţile mai mari de fier din ţesuturile cerebrale.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image