Floricelele de porumb, sursă importantă de antioxidanţi

Floricelele de porumb, sursă importantă de antioxidanţi

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Potrivit studiilor, floricele de porumb au mai mulţi antioxidanţi decât unele fructe şi legume.

Cunoscute pentru aportul său de fibre necesare organismului, floricelele de porumb au uimit echipa de experţi de la Universitatea din Scranton, Pennsylvania (SUA), datorită conţinutului de antioxidanţi.

„Pe bază de fibre, cereale integrale şi antioxidanţi, floricelele de porumb ar trebui preferate în locul altor gustări sănătoase“, spune Joe Vinson, specialist în chimie la Universitatea din Scranton.

„Toată lumea ştie că alimentele vegetale conţin antioxidanţi. Nimeni însă nu a luat în considerare compuşii floricelelor de porumb“, spune Vinson. Împreună cu echipa sa de cercetători, Vinson a analizat nivelurile de polifenoli din părţile „pufoase“ ale floricelelor şi a descoperit că 90% dintre polifenoli se găsesc aici.

Polifenolii sunt antioxidanţii cunoscuţi sub numele de vitamina P.

Cu toate că în urma recentelor experimente, floricele câştigă tot mai mult credit din partea cercetătorilor, aceştia nu sugerează că fructele şi legumele să fie înlocuite cu floricele de porumb.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image