Morcovul, aliat împotriva cancerului de prostată

Morcovul, aliat împotriva cancerului de prostată

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

După ce au efectuat mai multe studii, oamenii de ştiinţă de la Universitatea din New York au descoperit că o dietă bogată în morcovi, o bună sursă de vitamina A, poate ajuta la prevenirea cancerului prostatic.

Mai mult, dieta bogată în morcovi, dar şi alte legume care conţin în cantitate mai mare această vitamină (sfeclă roşie, spanac, lobodă pătrunjel), poate face ca boala să fie mai uşor tratabilă.

Specialiştii au descoperit că acidul retinoic, compusul acid ce se găseşte în vitamina A, poate reduce răspândirea cancerului la celulele sănătose.

,,La studiile realizate în urmă cu mai mulţi ani s-a descoperit un nivel redus de vitamina A la bărbaţii care au diagnosticaţi cu cancer prostatic. La momentul respectiv nu ştiam că există o legătură directă între acest timp de cancer şi vitamina A. Mai exact, acidul retinoic este cel care face ca acest tip de cancer să fi mai puţin agresiv”, a aprecizat Norman Maitland, conducătorul studiului şi profesor la Universitatea din New York.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image