Suplimentele de calciu pot face mai mult rău decât bine

Suplimentele de calciu pot face mai mult rău decât bine

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Cercetătorii susţin că pentru mai multă siguranţă, suplimentele de calciu vor fi supuse altor verificări, deoarece în unele cazuri ar putea face mai mult rău decat bine.

Riscul este cu atât mai ridicat cu cât sute de mii de femei iau astfel de suplimente pentru întărirea oaselor, prevenind apariţia osteoporozei.

Cercetătorii sfătuiesc oamenii să consume mai multe alimente care conţin doze mai mari de calciu decât să apeleze, în special fără recomandarea medicului, la aceste suplimente.

,,Deoarece suplimentele de calciu nu pot avea acelaşi efect precum alimentele bogate în calciu, sfatul meu este ca persoanele să apeleze la ele doar atunci când medicul indică acest lucru”, a precizat Ian Reid, profesor la Universitatea ,,Auckland” din Noua Zeelandă.

În cadrul studiului, care a durat 11 ani, a fost verificată starea de sănătate a 24.000 de persoane din Germania, cu vârsta cuprinsă între 35 şi 64.

La finalul studiului, rezultatele au arătat că persoanele care luau tablete de calciu au avut un risc cu 86% mai ridicat de a suferi un atac de cord, faţă de ceilalţi participanţi.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image