Un nou tratament pentru pacienţii cu ADHD

Un nou tratament pentru pacienţii cu ADHD

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Ei susţin că vitamina D, fierul şi calciul ajută de fapt la ameliorarea simptomelor acestei tulburări.

În cadrul studiului, publicat în Jurnalul Britanic de Psihiatrie, au participat 80 de persoane care sufereau de ADHD. Pe toată perioada cercetării, o parte dintre particianţi au primit suplimente care conţineau vitamina D, vitamina B12, acid folic, magneziu şi cupru, în timp ce cel de-al doilea grup a primit un medicament placebo.

După opt săptămâni de cercetări, specialiştii au observat că hiperactivitatea şi impulsivitatea s-au redus la participanţii care au luat suplimente cu vitamine şi minerale.

,,Studiul nostru a oferit dovezi mici care au arătat că micronutrienţii din vitamine şi din minerale sunt de ajutor în cazul simptomelor ADHD. Descoperirea poate duce la dezvolatarea de noi tratamente care să-i ajute pe adulţii cu ADHD, în special pe cei care nu tolerează celelalte tipuri de medicamente”, au afirmat psihologii de la Universitatea din Canterbury, Anglia.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image