Nu bea cafea sau ceai când alăptezi

Nu bea cafea sau ceai când alăptezi

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Doctorul pediatru Ruth Lawrence de la Şcoala de Medicină şi Stomatologie din cadrul Universităţii Rochester (SUA) spune că aceste simptome sunt cauzate de incapacitatea metabolismului la bebeluşi de a procesa cafeina.

Substanţa se găseşte într-o gamă largă de produse, pe lângă sortimentele de ceai, cafea sau ciocolată.

Cafeina se găseşte şi în băuturile răcoritoare, sucurile energizante, dar şi în componenţa unor medicamente.

Avertizarea medicului pediatru vine după un studiu amănunţit al cercetărilor în domeniu, în care s-au descoperit dovezi clare, atât medicale cât şi ştiinţifice, referitoare la expunerea bebeluşilor la cofeină.

„De obicei, o mamă, mai ales dacă ea alăptează, este avertizată în privinţa limitării consumului de cofeină“, a spus dorctorul Lawrence.

De fapt, după naştere, mamele „ar trebui să consume totul cu moderaţie şi să încerce să evite excesele, în special cele legate de produsele care pot conţine cofeină sau substanţe energizante“, încheie Lawrence.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image