Așa vrea să scape de răspunderea accidentului șoferul autocarului strivit la pasajul Unirii!

Ultima actualizare:

Strategiile avocaților pot surprinde și cele mai ascuțite minți, uneori reușind să își facă scăpați clienții, chiar dacă aceștia erau vinovați, în mod evident. Ceva similar încearcă și avocatul șoferului grec care a provocat accidentul de la pasajul Unirii.

După ce a analizat faptele și, mai mult ca sigur, reacțiile publicului, avocatul a ieșit la contraatac, în favoarea clientului său, evident. Cei doi vor să paseze responsabilitatea autorităților române, pe care e consideră vinovate de... respectarea legii! Da, sună halucinant, dar ingredientele apărării constau într-o serie de bârfe și comentarii rostogolite de luni bune: de ce au avut loc atât de multe accidente după renovarea pasajului și de ce limitatorul a produs asemenea pagube autocarului.

Evident, o minte rațională poate răspunde cu ușurință, întrucât accidentele au fost cauzate din neatenția șoferilor care nu au acordat nici un moment atenție semnalizărilor rutiere privind regimul acceptat de înălțime, iar daunele provocate sunt absolut normale, întrucât vorbim despre o arcadă din oțel, agățată la viteză mare. Evident, aceste elemente de siguranță respectă o serie de reglementări specifice, fiind construite în acest fel și pentru a evita implicarea într-un asemenea accident a altor participanți la trafic.

Poate semnul acela avea o tonă sau mai mult, a rupt autocarul în două! A omorât un om, cine știe ce se mai putea petrece. Din septembrie și până acum sunt șapte accidente și nimeni nu își pune întrebarea aceasta. Caută vinovați printre șoferi și așa mai departe. Toate chestiile astea oare sunt întâmplătoare?” – a declarat avocatul șoferului grec, citat de Gândul.ro.

Avocatul e de părere că bariera volumetrică nu a fost bine prinsă, încercând să paseze responsabilitatea și în cârca constructorului care se ocupă de întreținerea pasajului Unirii. Mai mult, se pare că acesta ar vrea să ceară și despăgubiri, pentru clientul său, de la administratorul drumului. Pentru a avea mai multe voci în tabăra sa, avocatul a bătut și câteva apropouri la adresa familiei victimei din autocar. 

Astăzi s-a făcut autopsia. Cu siguranță vor depune plângere! Și sunt îndreptățiți să facă chestia aceasta pentru că au trecut prin clipe foarte grele”, a mai spus apărătorul șoferului, după finalizarea autopsiei victimei accidentului.

Șoferul grec conducea de aproximatic 16 ore. Cursa ar fi trebuit să fie susținută de doi șoferi, însă, pe traseu, unuia dintre ei i s-a făcut rău și a rămas în Grecia. Astfel, grupul de turiști eleni, care vizitau România pentru a petrece sărbătorile de iarnă, a continuat drumul cu un singur șofer. În mod greu de înțeles, vineri, pe 23 decembrie, șoferul grec a intrat în plin prin poarta care limitează accesul vehiculelor înalte, autocarul fiind strivit în punctul cel mai înalt.

Poarta respectivă este o arcadă din oțel dur, fiind semnalizată în mai multe moduri. Arcada este vopsită în culori aprinse, așa cum prevede și legea. Mai mult, înaintea limitatorului, mai există o presemnalizare, sub forma unei arcade, care are suspendate niste baghete. În momentul în care un vehicul, care este mai înalt decât regimul de tranzit al pasajului, trece pe sub această poartă, baghetele lovesc plafonul avertizând șoferul asupra pericolului. Mai mult, limitatorul are montate o sumedenie de semne de circulație care indică regimul de înălțime, un detaliu de care orice șofer profesionist de vehicul agabaritic trebuie să țină cont.

S-a demonstrat faptul că regimul de înălțime pentru tranzitarea pasajului era același și înainte de accident. De altfel, un alt detaliu vizibil în imaginile surprinse de camerele de supraveghere din pasaj demonstrează neatenția șoferului grec. În pasaje, legislația impune șoferilor să aprindă luminile autovehiculelor. Se poate observa cum toți șoferii intrau în pasaj cu farurile aprinse, mai puțin autocarul, care s-a proptit în barieră. Din păcate, în urma impactului, o persoană și-a pierdut viața și mai multe au fost rănite.

Din păcate, am luat decizia să mă îndrept spre tunel. Nu era niciun semn că ar fi fost interzis. Era momentul rău. A fost ca și cum un tren ne-a lovit. Totul s-a întâmplat într-o secundă. După impact, nu credeam că cineva va scăpa cu viață. Am auzit strigăte și plâns peste tot! Am fost șocat și incapabil să reacționez! Dacă bara de metal nu ar fi fost atât de grea, nu am fi fost răniți, am fi fost în viață și acum ne-am fi plimbat prin București. Sunt gata să apar în justiție ori de câte ori mă cheamă! Îmi pare foarte rău pentru ce s-a întâmplat! Nimeni nu ar fi putut evita!”, a comentat șoferul grec care a provocat accidentul de la intrarea în Pasajul Unirii, citat de Gândul.ro.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Alegeri prezidențiale 2024

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințul William la Centerpoints Awards, Profimedia (2) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
presedinte coreea de sud prima doamna AFP jpg
Calin Georgescu   Elena Lasconi colaj  Foto Inquam Photos EPA EFE (1) jpg
depozite bancare unde castigi cei mai multi bani in septembrie jpg
image png
Proteste Georgia Tbilisi democratie Uniunea Eurpeană UE FOTO profimedia 0940987552 jpg
Calin Georgescu Foto Mediafax (6) jpg
ulei de masline jpg
bani 13 800x533 jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net