Motivul pentru care însoțitorii de zbor stau pe mâini în timpul decolării și aterizării! „Te-ai întrebat vreodată?”

Nu este un secret pentru nimeni faptul că siguranța este extrem de importantă în lumea aviației. Există nenumărate de proceduri care sunt aplicate în timpul fiecărui zbor, fără ca pasagerii să observe, însă care au scopul de a asigura siguranța atât a călătorilor, cât și a însoțitorilor de zbor.

Videoclipul a fost postat pe TikTok
Videoclipul a fost postat pe TikTok

Potrivit informațiilor de la adevarul.ro, însoțitoarea de zbor Henny Lim, de la compania din Filipine, Cebu Pacific, a postat un videoclip în care arată lumii o parte din aceste proceduri fascinante, care au timp în înainte de decolare și aterizare.

În postarea făcută pe rețeaua de socializare TikTok, Lim începe cu o întrebare retorică, adresată audienței: „Te-ai întrebat vreodată de ce echipajul de cabină stă [pe mâinile lor] în timpul decolării și aterizării?”

Însoțitoarea de zbor a explicat că această poziție, cunoscută drept „poziție de contravântuire”, are ca scop reducerea riscului de vătămare corporală, în cazul unui impact. „Această poziție implică fixarea sigură a centurii de siguranță, [șezând] în poziție verticală, [șezând] pe mâinile [voastre] - palmele în sus, degetele mari [înfipte] și brațele libere - și [plasarea] picioarelor pe podea”, mai explică Lim.

Secretele însoțitorilor de bord: de ce stau pe mâini în timpul decolării și aterizării

Lim mai explică că această poziție este menită să mențină corpul într-o poziție cât mai rigidă. „Scopul este de a menține corpul într-o poziție rigidă, astfel încât, dacă a există vreun impact de la o urgență neplanificată, corpul să fie mai puțin lezat”, spune însoțitoarea de zbor.

De asemenea, fără ca pasagerii să își dea seama, în timp ce se pregătesc fie de aterizare, fie de decolare, însoțitorii de zbor fac o revizuire tăcută a procedurilor de urgență. „În acest timp, [noi] vom trece și printr-o [o] revizuire tăcută, care ne pregătește pentru o situație de urgență [în timpul] fiecărei decolări și aterizări”, mai explică Lim.

Aceste proceduri pe care însoțitorii de zbor sunt mult mai importante decât ne-am imagina, iar dacă sunt ignorate, consecințele pot fi grave. De exemplu, în 2022, un însoțitor de zbor al Southwest Airlines a suferit o fractură de spate în timpul unei aterizări destul de dure.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Razvan Lucescu Facebook jpg
image
image
image
image
image
image
naufragiu grecia jpg
bani euro pixabay jpg
Canicula in Romania FOTO Profimedia jpg
Waldspirale darmstadt jpg
scortisoara jpeg
chili pepper 1783761 1280 jpg
athenee palace jpg
constantin si elena sfinti png
image
actualitate.net
image
actualitate.net