Metoda inedită găsită de Lana pentru a face bani: „Uneori e nevoie doar de un selfie”
Lana Madison, o influenceriță de 29 de ani cu zeci de mii de urmăritori pe rețelele sociale, a găsit o metodă neobișnuită de a face bani: ajută femeile să descopere dacă partenerii lor le sunt infideli. Cunoscută pentru transformările sale fizice spectaculoase, finanțate prin donații online în valoare de 150.000 de dolari, Madison și-a transformat imaginea într-un instrument pentru detectarea infidelității, câștigând rapid notorietate în mediul online, scriu cei de la Adevărul.

„Îmi trimit mesaje private și îmi cer să flirtez online cu iubitului sau soțul lor, ca să afle dacă acesta calcă strâmb”, a declarat Lana Madison pentru New York Post. Într-un mod direct și sincer, ea explică că nu își propune să distrugă relații, ci să ofere dovezi clare: dacă un bărbat rezistă avansurilor ei, totul este în regulă; dacă nu, femeia primește răspunsul pe care îl căuta.
Cum funcționează „testul fidelității”
Metoda ei este simplă, dar eficientă. Madison folosește informații disponibile pe rețelele sociale sau din telefonul bărbatului, iar în doar câteva ore poate trimite mesaje private și poate documenta orice flirt sau intenție necurată.
„Uneori e nevoie doar de un selfie și un emoji. Am avut bărbați care au încercat să se întâlnească cu mine în aceeași noapte. E sincer șocant cât de repede cedează unii”, mărturisește influencerița. Serviciile ei costă aproximativ 5.000 de dolari pentru fiecare „test” de fidelitate.
Reacții emoționante ale clientelor
Reacțiile clientelor variază de la ușurare la șoc. Una dintre femeile care a apelat la Lana a izbucnit în lacrimi după ce a primit captura de ecran, recunoscând că avea nevoie de dovada clară: „Știam, doar aveam nevoie de dovadă”, i-a spus ea influenceriței.
Critici și justificări
În ciuda succesului financiar și al atenției online, Lana Madison se confruntă și cu critici. Mulți consideră că se amestecă în viața intimă a cuplurilor, însă influencerița se apără: păstrează totul la nivel profesional, nu se întâlnește niciodată cu bărbații testați și acționează doar la cererea explicită a clientelor.
„E incredibil câți bărbați nici măcar nu ezită să cedeze tentației. Eu nu contactez pe nimeni fără motiv. Aceste femei vin la mine și, sincer, le înțeleg, și eu aș vrea să știu”, spune ea.


































