Legătura dintre alăptat şi abilităţile şcolare ale copilului

Legătura dintre alăptat şi abilităţile şcolare ale copilului

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Potrivit celui mai recent studiu, copiii care sunt alăptaţi se dezvoltă mult mai bine din punct de vedere al abilităţilor academice până la vârsta de cinci ani, spre deosebire de cei care sunt hrăniţi cu lapte formulă.

La cercetarea, publicată în Jurnalul ,,Nutriţia Mamei şi a Copilului”, au participat 5.489 de copii din Marea Britanie. Când cei mici aveau nouă luni, mamele au răspuns la mai multe întrebări legate de alăptat, dar şi alte obiceiuri ale bebeluşului.

În primul an de şcoală, specialiştii au analizat performanţele copiilor cu ajutorul profesorilor. Având în vedere nivelul de educaţie al mamei şi statutul socioeconomic al familiei, cercetătorii au ajuns la concluzia că elevii care au fost alăptaţi, în special până la vârsta de un an, aveau rezultate mai bune la şcoală.

,,Deşi sunt cunoscute celelalte beneficii ale alăptatului, rezultatele obţinute au evidenţiat din nou cât de important este acest lucru pentru sănătatea copilului. Cu cât este alăptat pentru o periodă mai lungă de timp, cu atât performanţele şcolare ale lui de îmbunătăţesc”, au precizat oamenii de ştiinţă de la Unitatea Naţională de Epidemilogie Parentală a Universităţii Oxford.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image