Restricţiile calorice reduc riscul de deces timpuriu

Restricţiile calorice reduc riscul de deces timpuriu

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Consumul unei cantităţi mai mici de mâncare nu numai că ajută persoana să-şi păstreze greutatea, ci şi să prevină multe afecţiuni.

Cercetătorii de la Universitatea din Wisconsin-Madison, SUA, au studiat timp de 25 de ani efectele dietei asupra procesului de îmbătrânire.

Astfel, după ce au împărţiti cobaii în mai multe grupuri şi le-au dat doze diferite de mâncare, specialiştii au observat că cei care au consumat mai puţine calorii au trăit mai mult, spre deosebire de ceilalţi.

Mai mult, cobaii au avut un risc cu 2,9% mai redus de a suferi de bolile specifice îmbătrânirii.

,,Restricţiile calorice, nu cele foarte mari, ci cele de maxim 10%-20%, au un efect puternic asupra îmbătrânirii şi a problemelor de sănătate care sunt asociate înaintării anilor. Deja cercetătorii studiază pentru a descoperi medicamente care să aibă aceleaşi efecte asupra organismului ca şi restricţiile calorice”, a afirmat Rozalyn Anderson, profesor de Geriatrie.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image