Dieta săracă în carbohidraţi nu afectează arterele

Dieta săracă în carbohidraţi nu afectează arterele

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

În cadrul cercetării au fost evaluate efectele pe care acest tip de dietă (bogată în grăsimi) le poate avea asupra vaselor de sânge. ,,Este cunoscut faptul ca dieta săracă în carbohidraţi poate fi eficientă din punct de vedere al pierderii de kilograme. Însă îngrijorarea noastră era că poate afecta arterele ducând la diferite complicaţii”, a precizat Kerry J. Stewart, directorul departamentului de Cercetare din cadrul Institutului Cardiovascular al Universităţii Johns Hopkins din Maryland. Cercetarea a fost efectuată pe 55 de bărbaţi şi femei, care erau suprapoderali sau obezi şi care urmau fie o dietă săracă în carbohidraţi, fie una cu puţine grăsimi.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image