Adda, experiență dramatică: „E ceva rău. Mie îmi vine să sar din tren”

Adda a povestit cu lux de amănunte experiența mersului cu trenul în România. Din păcate, pentru ea nu a fost de bun augur, căci s-a confruntat cu întârzieri, motiv pentru care riscă să nu-și mai onoreze evenimentele.

Adda a rămas „traumatizată” după experiența cu trenul

Adda promite să nu mai meargă cu trenul niciodată, după experiența nefastă avută!

Programul încărcat de evenimente și concerte i-a făcut pe Adda (30 ani) și soțul ei, Cătălin Rizea (34 ani) să experimenteze mersul cu trenul. Călătoria nu a fost una prea plăcută, din cauza condițiilor de la clasa I-a însă cei doi soți – care tocmai ce au sărbătorit 6 ani de la cununia civilă – au ajuns cu bine și la timp la destinație.

Iată și: Adda, confesiune tulburătoare despre lupta cu borelioza: «E mizeria din tine care vrea să trăiască»

„Hai să vă zic un banc. Ieri am plecat la 6 dimineața. Eu la Jimbolia, iar Cătă la Constanța. Eu am avut concert și el a avut eveniment. A făcut vreo 200 de burgeri pe plajă. Well, după concert eu am fugit la Timișoara la aeroport, să mă întorc în București la o nuntă. Cătă a venit după evenimentul lui, în București, să mă ia de la aeroport și să mă ducă la nuntă, unde am stat până la 4 dimineața.

Băieții au rămas în Jimbolia să doarmă, dar și ei sunt acum în drum spre Roman, unde trebuie să ajungem și noi (sper că nu peste vreo două săptămâni, având în vedere că suntem cu trenul), ca să ne ia și să ne ducă în Războieni, Neamț, unde cântăm diseară.", a spus artista pe Instagram.

Citește și: Adda ar fi putut să moară din cauza diagnosticului greșit. Ce a salvat-o: «Nu mai eram acum aici»

Adda: „Îmi vine să sar din tren”

„Nici eu, nici Cătă nu suntem în stare să conducem, pentru că sincer, suntem efectiv rupți de oboseală, iar porumbelul voiajor nu era disponibil. Așa că, ne-am luat “belet” la clasa 1, cică. E ceva rău.

Mie îmi vine să sar din tren. Mă simt ca în Asia Express, varianta românească. La noapte trebuie să ne întoarcem în București, dar cu duba! Nu mai zic nimic de rău niciodată despre tine. Promit!

Tagadam-tagaram și nu-s vreo fițoasă. Chiar nu sunt. Dar nu am fost de 12 ani cu trenul și constat că nu s-a schimbat nimic. Mă uitam acum la Cătă și râdeam prin măști, că efectiv ziua de azi e un banc.”, a mai spus Adda.

La rândul său, Cătălin Rizea, soțul Addei, ne-a povestit ce i-a făcut să călătorească cu trenul și ne-a mărturisit pentru Click! că, din păcate, a fost ultima lor experiență de acest gen!

„A fost o situație mai specială acum cu trenul pentru că eu am avut o săptămână de  emisiune la mare, după care vineri ne-am întors în București. Apoi Adda, sâmbătă dimineață la 5 a plecat la Jimbolia, lângă Timișoara, să cânte, iar eu am plecat  înapoi la Constanța pentru că am avut un eveniment pe plajă, să fac niște burgeri.

Acolo eu trebuia să fac 4-5 burgeri și apoi să facă cei de la bucătărie, doar că au intrat comenzi de li s-a blocat bucătăria și a trebuit să stau să ajut și am gătit 200 de burgeri în ziua aia. Am fost super obosit! În loc să plec de acolo pe la 15.00, am plecat pe la 18.00.

Am ajuns rupt de oboseală sâmbătă după masă, am mers la o nuntă, la verișoara mea, a venit și Adda din Timișoara cu avionul, am luat-o  de la aeroport pe la 12 și ceva, am mers la nuntă și a doua zi dimineața ea trebuia să meargă la Roman, că băieții din Jimbolia au plecat cu mașina direct la Roman, să cântăm la  Războieni.

Fiind obosit, am zis hai să luăm avion până la Suceava sau Iași. Luăm avion dar șoferul ar fi trebuit să vină încă o oră jumate dus, o oră jumate întors după noi, deci îl oboseam, și nu aveam cu ce mașină să plecăm de acolo, să mergem la Războieni, era greu, așa că ne-am decis să mergem cu trenul că sigur găsim un tren mișto.

Ne-am luat bilete, ne-am dus frumos la gară și când ne-am urcat în tren, clasa I-a cred  că era de fapt ultima clasa!  Era ceva rău de tot. Pe locul unde trebuia să stăm noi, stătea o doamnă întinsă pe 3 scaune, nu era problemă de asta, problema era mirosul și mizeria în vagonul de clasa I-a.

La un moment dat am zis să coborâm din tren și să mergem cu mașina noastră, chiar dacă suntem obosiți, când ajungem, ajungem, vedem cum facem.  Când să coborâm din tren, la ultimul compartiment, am văzut că era o doamnă din Norvegia, venită cu doi copii. Mai erau două locuri libere, am întrebat-o dacă sunt ocupate, a zis că nu și am rămas cu inima îndoită, până la urmă a fost ok, dar condițiile horror, măcar o curățenie să fi fost!”, ne-a povestit soțul Addei care muncește cot la cot cu artista pentru a termina de construit casa visurilor lor!

Concluzia celor doi este că au rămas dezamăgiți de călătoria cu trenul!

“A fost ultima experiență cu trenul, în schimb ar fi fost foarte comod și plăcut dacă era curat și îngrijit, să fie spălat, a fost foarte bine pentru că am ajuns la timp la Roman.  Era mișto să fi avut curățenie în vagon, în tren, să fi stat relaxat, să te mai ridici în picioare, să mergi la baie…”, a mai completat soțul Addei, Cătălin Rizea.

Cât a slăbit Adda și cum se simte acum după problema de sănătate

„Adda se simte mult mai bine, din ce în ce mai bine! A început ultima parte din tratament care durează  un an jumate și ea e deja mult mai bine. Mai sunt câteva reacții pe care le mai are din cauza antibioticelor dar sunt normale și ea ține legătura tot timpul cu doctorul. În permanență îl sună. Dacă, de exemplu, trebuie să urce pe scenă și se simte rău sau ceva, îl sună imediat să discute cu el.

Are 52 de kilograme, nu are un regim strict, doar ce și-a impus ea, are regimul strict de la medic. În  mare parte ea a slăbit pentru că  a început să mănânce mai sănătos. A renunțat la zahăr, la ciocolată, la dulciuri, a renunțat la prăjeli, adică mănâncă foarte sănătos și așa a reușit să slăbească, fără suplimente sau alte lucruri care să o ajute, a slăbit în mod natural”, ne-a povestit soțul Addei pentru Click!

Adda a aflat, după un an și jumătate de chin, timp în care i s-a pus diagnostic greșit și a făcut tratament pentru intoleranțaă la Histamină, că suferă de  fapt de Borelioză și Bartonella, două afecțiuni extrem de periculoase.

„Dragii mei, după un an jumătate de chin, în care mi s-a pus diagnostic greșit și mi s-a dat tratament și mai greșit, am aflat într-un final adevărul. A fost nevoie să îmi paralizeze anumite părți ale corpului ca să fiu diagnosticată cu Borelioză și Bartonella - transmise de căpușe și țânțari, ploșnițe sau dacă te mușcă animale care au asta în sânge. Din păcate, inflamația și neurotoxinele au ajuns la creier, pentru că nu s-a acționat la timp.

Așa că urmează o perioadă de luptă și de tratament agresiv care durează în total un an și jumătate. Momentan sunt în pregătirea corpului pentru tratament. Și trag să-mi duc la final o parte din proiecte și să-mi onorez promisiunile. La începerea tratamentului, mă voi retrage o perioada din spațiul public - emisiuni și apariții, pentru că prima tură e cea mai grea. Voi rămâne aici, pe online și vă voi ține la curent când pot și cât pot (…)”, scria Adda la momentul respectiv.

cum recuno ti un mecanic auto bun 5 calita i necesare jpg
1 liviu varciu si carmina 5 jpg jpeg
toma caragiu jpg
tamara buciuceanu jpg
elena carstea jpeg
salma hayek rochie albastra profimedia jpg
seraphina rose ben affleck fin profimedia colaj png
Pentru cei care nu își mai amintesc, trupa Holograf a fost înființată în anul 1977 de către Mihai Pocorschi