Coșmar pentru Andreea Raicu! Vedeta a rămas blocată la Milano, de ziua ei: „Zbor anulat fără alternative”

Andreea Raicu este blocată de miercuri la Milano, după ce zborul de la întoarcere cu o companie low-cost a fost anulat. Vedeta este disperată și speră să ajungă în țară abia joi seară. Andreea a mers în Italia cu prietenele să-și serbeze ziua de naștere.

Andreea Raicu a împlinit 46 de ani pe 18 iulie, iar anul acesta vedeta și-a dorit să-și serbeze ziua de naștere în Italia, la Milano, în compania unui grup de prietene.

Andreea Raicu, blocată în Milano de o zi și-o noapte! „E indamisibil!”

A făcut cumpărături, s-a plimbat, s-a distrat la piscină și aniversarea părea a fi una perfectă! Asta până miercuri seara, când au ajuns la aeroportul din Bergamo ca să se îmbarce în zborul spre casă. Aici a început calvarul!

Vedeta și prietenele ei au fost plimbate și ținute cu orele în aeroport, și, după mai multe amănări, până la urmă au fost anunțate că zborul a fost anulat, fără a li se oferi  alternative, în toiul nopții.

„Trei ore întârziere la avion, apoi zbor anulat fără alte alternative!”

E patru dimineața, suntem în Milano, pe aeroport. La întoarcere, avem probleme cu zborul. Am fost anunțați că întârzie o oră, apoi două, apoi ne-au urcat în autobuz să mergem spre avion, dar ne-au întors iar în aeroport.

Am așteptat din nou, ni s-au dat bagajele înapoi și ne-au anunțat că s-a anulat cursa și nu s-a găsit nici o soluție”, a anunțat vedeta disperată, miercuri noapte, pe pagina ei de socializare.

Andreea, împreună cu grupul de prietene, au făcut cale întoarsă la Milano, la un hotel unde s-au cazat pe timp de noapte. Joi, cu chiu cu vai, vedeta a găsit un ultim loc rămas într-o cursă spre București, dar din alt aeroport.

Am căutat alte zboruri, dar nu erau. Nu ne-a oferit nimeni asistență, așa că am căutat un hotel în care să dormim în această seară. În avion erau oameni în vârstă, copii care au rămas acolo, în aeroport, nu li s-a dat nici o soluție. Mi se pare inadmisibil că o companie aeriană nu e în stare să găsească soluții pentru pasagerii ei”.

„Sper să ajung diseară acasă, cu chiu cu vai!”

12 ore mai târziu, sunt în alt aeroport, în Malpensa și, cu chiu cu vai, cu ajutorul a trei agenții am găsit un zbor care să aducă acasă. Ultimul loc din avion! Alții nu au fost așa norocoși și au găsit zbor abia mâine, prin Torino”, a mai spus vedeta.

Prietenele ei, însă, au rămas să revină în țară abia în cursul zilei de mâine (n.r. vineri), cu zborul de la Torino.

Primul loc spre București, dar nu din Milano de unde ne-au lăsat ci din Torino, care este la două ore de aici este mâni. Așa că noi mai rămânem în Milano și azi (n.r, joi), iar mâine căutam un tren să mergem la Torino și de acolo sper să găsim o cursă să ajungem de abia mânie seară în București!”, a declarat Ivona Nenu, weddingplanner, una din prietenele Andreei Raicu, pentru Click!

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa  pont@click.ro!

Joseph Maroon01 jpg, FOTO facebook/Joseph Maroon
monica anghel jpg
banner anamaria prodan laurentiu reghecampf png
pepe 1 jpg
banner casa stela popescu png
horoscop webp
Enzo chefi la cutite jpg