Dana Rogoz, pregătită pentru vacanța în Hong Kong și Bali! Ce problemă a întâmpinat: „Ne-au anunțat că...”

După aniversarea  nunții de mătase și a celor 12 ani de la căsătoria cu regizorul Radu Dragomir, Dana Rogoz, adepta vacanțelor exotice și îndepărtate a ajuns deja în aeroport.

Și e tare fericită pentru că ea și familia ei au ales o excursie la Hong Kong care se va termina, probabil, în Bali. După câteva zile petrecute pe litoralul românesc, în care au îmbinat utilul cu plăcutul, Dana Rogoz și-a făcut bagajele pentru o destinație îndepărtată.

Vacanță departe de plaiurile mioritice

Vacanța noastră a început în această seară! Tocmai am aterizat la Istanbul. Următorul zbor este spre Hong Kong. Planul era să călătorim pe timp de noapte, iar copiii să doarmă buștean. Iar mâine, pe timpul zilei, să putem ieși din aeroport și să vizităm centrul orașului", a început să povestească Dana Rogoz, care de aseară s-a pus din nou pe drumuri.  În Hong Kong, familia vedetei și-a dat întâlnire cu băiatul cel mare al regizorului Radu Dragomir, alături de care își vor petrece vacanța în formulă mărită.

Tot în Hong Kong ne-am dat întâlnire și cu Barbu, care a plecat înaintea noastră în Asia. Iar apoi să zburăm din nou, peste noapte, către Bali. V-am zăpăcit deja?", a mai spus Dana Rogoz, pe rețelele de socializare, îngrijorată fiind că zborul de Hong Kong va avea 3 ore întârziere și ea își propusese să viziteze ceva și din acest oraș, până când urma să zboare spre destinația finală din Bali.

Pe scurt, planul era unul curajos de la bun început: plecare pe 16 iulie seara,  ajunși la destinație pe 18 iulie dimineața, cu doi copii de gât. Doar că tocmai ne-au anunțat că zborul spre Hong Kong are deja o întârziere de 3 ore și jumătate. Deci, într-un caz fericit, decolăm la 5 jumătate dimineața. Bun, planul se schimbă! Partea bună e că Lia doarme deja în căruț (ce noroc avem că încă mai acceptă căruțul în vacanțe). Vlad, în schimb, are o energie debordantă și vorbește întruna. Rezistăm... Și sperăm să ne mai rămână suficient timp pentru a ieși din aeroport în Hong Kong. Hai că a început aventura!", a mai povestit Dana Rogoz, încântată de tot ceea ce trăiește alături de ai ei.

A cumpărat bilete mai ieftine

Curajoasă în a călători cu copiii încă de mici în destinații îndepărtate, Dana Rogoz alege rute de zbor la prețuri accesibile, așa cum s-a întâmplat și acum.

Plecăm în vacanță. Am avut o zi groaznic de agitată... Vom ajunge la destinație peste  două zile, pentru că am cumpărat bilete mai ieftine și am găsit niște super conexiuni. În sensul că zburăm spre Istanbul, după  aceea Hong Kong, Bali va fi  destinația finală, dar abia pe 18 iulie dimineața ajungem, așa dar, țineți-ne pumnii. Suntem noi doi și cu ei doi!", a mai adăugat Dana Rogoz, pe Instastory.

Richard Gere și Julia Roberts în Pretty Woman, Profimedia (2) jpg
banner gabriela cristea png
banner oana lis png
Banner Marina Voica
dumitru rucareanu colaj captura video jpg