Ce trebuie să știe românii care vor să cumpere mașini electrice? „Nu mi-a venit să cred”

Chiar dacă mașinile electrice se anunță a fi tehnologia viitorului, cumpărătorii trebuie să știe că există și costuri ridicate asociate acestora, din cauza înlocuirii frecvente a anvelopelor cu durată scurtă de viață.

Ce trebuie să știe românii care doresc să cumpere o mașină electrică
Ce trebuie să știe românii care doresc să cumpere o mașină electrică

Jim Bassett, un pasionat de mașini, a parcurs numai 12.000 de kilometri cu noul său Volkswagen ID.3, iar apoi, potrivit informațiilor de la adevarul.ro, a fost nevoit să înlocuiască cauciucul din spate. Bărbatul în vârstă de 80 de ani a plătit 345 de euro pentru acesta și i s-a spus că această problemă este una comună, din cauza greutății mașinii.

„Nu mi-a venit să cred când mi s-a spus că trebuie să le înlocuiesc. Sunt destul de bătrân și am avut mașini toată viața mea - nu a trebuit niciodată să schimb anvelopele atât de devreme, în mod normal, se întâmpla la aproximativ 40.000 km.

M-a uimit, deoarece la 8.500 de kilometri anvelopele sunt practic noi. Concesionarul VW nu s-a arătat surprins sau îngrijorat de faptul că trebuiau înlocuite atât de repede, spunând că «mașina are tracțiune spate și este foarte grea»”, a povestit Bassett, din Hitchin (Hertfordshire).

Problema de care s-a lovit șoferul unei mașini electrice

După ce a auzit cât trebuie să plătească, bărbatul a mers la un alt atelier de anvelope, unde i s-a spus că trebuie să plătească 165 de lire sterline pentru a înlocui ambele roți din spate. „Cred că mai mulți oameni ar trebui să fie conștienți de faptul că vehiculele electrice au un apetit pentru anvelope și că acestea nu vor dura mult timp”, a spus bărbatul, conform sursei citate.

De asemenea, bărbatul a mai explicat că dacă ar fi folosit această mașină atunci când încă lucra, ar fi fost nevoit să plătească suma de 354 euro de șase ori pe an! Cu toate acestea, un purtător de cuvând al companiei a spus că longevitatea anvelopelor depinde și de modul în care este condus vehiculul.

„Când lucram făceam în mod regulat 45.000 de kilometri pe an. Dacă aș fi avut această mașină atunci, m-aș fi confruntat cu plata a 354 de euro de șase ori pe an doar pentru a înlocui anvelopele spate, ceea ce ar fi fost astronomic”, a explicat acesta.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
cornel dinu
image
image
image
image
image
image
gradina freepik jpg
image png
delta dunarii foto AMDTDD jpeg
image png
ceausescu congres jpg
bacalaureat adevarul jpg
Fun Zone jpeg 1 jpeg
bucatarie pexels jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net