Misterul supermarketurilor a fost deslușit! De ce se pune muzică în Kaufland, Mega Image, LIDL, Carrefour sau Auchan

Să fim sinceri, de câte ori nu ni s-a întâmplat să ieșim dintr-un magazin și să simțim un sentiment de vinovăție pentru că am cheltuit bani pe lucruri de care nu avem nevoie? Ei bine, trebuie să știți că acest lucru nu este deloc un accident, ci este exact planul supermarketurilor! Așa că în timp ce savurați acea ciocolată mult prea scumpă pe care ați cumpărat-o, aflați care este misterul!

Până și poziționarea alimentelor este concepută special
Până și poziționarea alimentelor este concepută special

Cu siguranță ni s-a întâmplat, în repetate rânduri, să ieșim dintr-un supermarket și să fim loviți de un sentiment de vinovăție, deoarece am cumpărat produse de care nu aveam nevoie, ori am căzut pradă ispitei și am luat mărci mult mai scumpe decât cele pe care le cumpărăm de obicei. Ei bine, trebuie să știți că acest lucru nu este doar un simplu accident! Ba chiar dimpotrivă, supermarketurile încearcă toate trucurile posibile pentru a spori șansele ca cei care le calcă pragul să cumpere cât mai mult posibil, potrivit gustos.ro!

De exemplu, un astfel de truc pe care trebuie să îl știm este mărimea căruciorului! Acestea sunt concepute pentru a fi cât mai mari posibil, pentru a crea tentația în subconșitentul nostru de a le umple! De asemenea, muzica de fundal pe care o auzim nu este un simplu accident! Ea este gândită pentru a ne crea o stare de voie bună și relaxare, iar, astfel, vom dori să stăm cât mai mult în magazin. Astfel, evident, vom petrece acel timp făcând cumpărături.

Produsele sunt puse pe raft într-un mod special

Nici măcar poziționarea produselor pe rafturi nu este accidentală! De cele mai multe ori, cele mai scumpe sunt puse pe mijlocul rafturilor, cu scopul de a fi cât mai vizibile cumpărătorilor. Astfel, majoritatea nu vor mai da atenție produselor mai ieftine, puse mai sus, ori mai jos, pe raft!

De asemenea, produsele cele mai populare sunt, adesea, în spatele magazinelor, pentru a forța clienții să parcurgă întreg magazinul. Și, după cum știm cu toții, mereu mai punem în coș ceva de care nu avem strictă nevoie.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
submarin francez
image
image
image
image
image
image
telefon ecran getty jpg
casa de marcat supermarket pexels jpg
gratii 1 jpeg
Sebastian Olariu si tatal lui FOTO Antena 3 Facebook jpg
istanbul pexels jpg
urangutan pixabay jpg
harta razboi ucraina steag drapel rusia europa shutterstock 2114384846 jpg
Nervos
image
actualitate.net
image
actualitate.net