Coșmarul trăit de un cuplu de români în Grecia! „Pe holuri zburau păsări și aveau cuiburi”
Ar fi trebuit să fie câteva zile de vis, într-o locație la care visăm cu toții. Din păcate, visul unui cuplu de români care a dorit să își petreacă concediul în Grecia s-a transformat rapid în coșmar, iar în ciuda faptului că au reclamat condițiile de cazare pe site-ul Booking, reprezentanții platformei nu și-au asumat nicio vină.
Cei doi români și-au rezervat vacanța pe Booking, însă atunci când au ajuns la destinație au văzut că ce ar fi trebuit să fie un vis, era, de fapt, un coșmar groaznic. Iar atunci când au încercat să ia legătura cu proprietarul apartamentului închiriat, celor doi nu li s-a răspuns la mesaje, iar platforma le-a spus că trebuie să rezolve singuri problema.
„Țin să menționez că scriu sub anonimat deoarece pe grup sunt prieteni și membri ai familiei pe care n-aș vrea să-i sperii sau să-i întristez deocamdată. Am nevoie de un sfat în privința următorului lucru: bănuiesc că am fost victima unei escrocherii prin intermediul Booking, iar acum acest site nu vrea în niciun fel să-și recunoască problema”, scrie în mesajul postat pe grupul de Facebook „Forum reclamații”.
Coșmarul trăit de un cuplu de români în Grecia
Atunci când au ajuns la destinație, românii au găsit mobilier vechi, o baie ruginită și murdară, cât și cuiburi de păsări pe holuri!
„În aprilie am făcut o rezervare la Mini mountain view _ next to the sea, în localitatea Possidi, prin Booking.com. Am ajuns în data de 1 iulie, proprietara mi-a trimis un mesaj cu un număr de telefon al altei persoane care urma sa ne deschidă apartamentul.
Am sunat-o și ne-a invitat în interiorul locației (vorbea engleză foarte prost). În interior am avut cea mai neplacută surpriză, pe holuri zburau păsări și aveau cuiburi, o mizerie de nedescris, camera cu mobilier foarte vechi și baia era de nefolosit, totul murdar și ruginit”, au continuat aceștia.
„Ne-a trântit ușa în nas”
„Am făcut câteva poze, i-am spus acelei persoane că nu putem rămâne în condițiile acelea insalubre și ne-a trântit ușa în nas. Imediat am încercat să dam de proprietara care nu a răspuns la mesaje.
Prin urmare am luat legătura cu serviciul clienți de la Booking care ne-a promis că va rezolva situația. Astăzi am primit mesaj și de la ei că nu ne pot compensa și că va trebui sa ne rezolvam problema cu proprietarii apartamentului”, au încheiat aceștia postarea.